torsdag 6 januari 2011

Vad händer....

Dåligt med uppdateringar på bloggen.
Ja, det är bara så enkelt att jag jobbar hela tiden och orkar inte sitta framför datorn när jag kommer hem också ;)

Det har kommit en del snö i natt och jag GILLAR verkligen att jag har kupé värmare och motorvärmare på bilen.
Den här veckan har jag jobbat, tränad Eric och varit på spanska lektionen.

I kväll blir det lugnt. Bara laga mat och gå en runda med Eric.
I morgon back in business. Det är mycket spännande som händer just nu. Bland annat en musikfestival i sommar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...