lördag 29 januari 2011

Stulen väska

OK.
I går kväll blev jag av med min väska här på Beitostølen
Jag är inte längre ägare till:
  • En telefon med telefonnummer till alla jag känner. Och alla kort jag tagit
  • Kameran..bästa vattentäta kameran =(
  • Finaste mössan som Sofie mamma har stickat
  • Finaste tovade, lila vantar som Wiggos mamma hade gjort till mig.
  • Plånbok med ALLA kort. Visa,Körkort,Jaktkort osv....

    Vilken skit dag! Jag har fått spärra både det svenska och norska VISA korten. Men telefonen är jag inte säker på. Netcom gör livet lite surare för mig.

Surt sa räven...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...