söndag 23 januari 2011

JanuariSOL och en ledig eftermiddag

Jag fick ledigt i från jobbet i dag på eftermiddagen.
Bestämde mig för att ta en liten springtur i det vackra vädret.

Det är spår i från harar och rävar överallt utanför där jag bor.
Eric blir helt "bananas" om han får gå som han vill. Vilket han inte får när jag springer eller åker skidor. På kvällarna använder jag flexikoppel då får han lov att hoppa ut i diket och leta efter Jösse. Det brukar sluta med att jag också hamnar i diket, men vad gör man inte ;)
Jag går ofta förbi den här fina stölen. Underbar utsikt mot Slettefjell och Bitihorn mot norr.
Kan tänka mig att flytta hit faktiskt ;) Får väll vinna ett par miljoner på lotto först. Vilket kan bli lite knivigt eftersom jag inte spelar lotto...hhmmm..får nog komma på ett annat sätt.

Efter springturen (10km) och lite bus ute på gårdsplatsen tog jag ut Erics korg.
Solen var framme och jag passade på att mata fåglarna, plocka hundskit och få julgransfoten av granen ( den hade frusitfast eftersom jag hade lämnade den ute *smart*)
Ja..så här ser det ut hos mig idag på ett ungefär ;)
I kväll blir det bio med hela gänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...