tisdag 7 december 2010

Rare exports a christmas tale


Den här julen kommer alla att börja tro på Tomten.
Ett år jar gått sedan jag såg den första trailern för den här filmen.
Nu är den här. Jag tror att den kommer att bli en klassiker.

Förmodligen den första skräckfilm jag kommer att se där huvudpersonen är Tomten själv. Father Christmas is coming to get you... Ho Ho hooo..

“Rare Exports - A Christmas Tale” är en hårdkokt julsaga, fylld med svart humor. Historien börjar när ett internationellt forskningsteam börjar gräva ut fjället Korvatunturi efter julens hemlighet, 486 meter ner i berget. Dagen före julafton är glaciären på fjället färgad av blod och i snön ligger resterna av hundratals rivna renar. Efter denna jul tror alla på Jultomten." - filmpoolnord.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...