Julen 2010 på Beitostölen

10 sorters kakor skulle vi äta efter DEN julmiddagen och efterätten.
Phuha...måste jag tillägga att jag rullade hem? ( Tack Mimsen)
Senare på kvällen blev det julmiddag hemma hos Mimmi och Dennis.
Håkon fick posera vid granen tillsammans med hundarna ;)
Så här såg det ut efter att jag och Eric hade öppnat våra klappar.

Jag fick ett berg av julklappar i från Årjäng.
Tack: Mormor,Farmor,Said,Irene,Veronica och Jerry med familj och så klart mor å far.
Ett tack till Eli och Rolf, Mimmi,Dixie,Sofie, Stine och Jon också =) Hoppas att alla hade en fin julafton.

posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare