lördag 25 december 2010

Julen 2010 på Beitostölen

10 sorters kakor skulle vi äta efter DEN julmiddagen och efterätten.
Phuha...måste jag tillägga att jag rullade hem? ( Tack Mimsen)
Senare på kvällen blev det julmiddag hemma hos Mimmi och Dennis.
Håkon fick posera vid granen tillsammans med hundarna ;)
Så här såg det ut efter att jag och Eric hade öppnat våra klappar.

Jag fick ett berg av julklappar i från Årjäng.
Tack: Mormor,Farmor,Said,Irene,Veronica och Jerry med familj och så klart mor å far.
Ett tack till Eli och Rolf, Mimmi,Dixie,Sofie, Stine och Jon också =) Hoppas att alla hade en fin julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...