onsdag 8 december 2010

Hemmagjord himmelsäng


Då har jag fått upp gardiner och köpt prydnadskuddar till sängen =)
Fick lägga Tiger på sängen medans Eric är hos pappa.
Eric har förresten varit hos veterinäre idag. Han har brutit av en tand.
De sövde ner honom och filade tanden så att det inte skulle vara några vassa kanter. Tack och lov behövde han inte dra ut den.
När jag pratade med pappa förut var Eric ganska vimmelkantig av narkosen =/ stackarn.
Men han är nog uppe och går i morgon får jag hoppas.

1 kommentar:

  1. Vad fint du har fått det! Ser jättemysigt ut.
    TÄnkte jag ska baka lussekatter idag jag också =) bakade mormors chokladkakor häromdagen, men tror att Ross redan ätit upp ena burken, hm...
    Kram

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...