torsdag 18 november 2010

Första juldekorationen på plats


Kanske inte kan kalla det dekoration? Gardiner heter det.
Jag hade ett par vita gardiner och hittade ett rött band i en låda.
Blommorna höll på att frysa ihjäl i går men otroligt nog tror jag alla klarade sig utom en.
(Den har stått på mitt sovrum och jag har glömt att vattna)
I sommras frös alla mina blommor i hjäl för jag glömde dem ute över natten. I SOMMRAS alltså. - Härli't å bo på fjället -
Får nog investera i lite mer grönska i vinter ;)

1 kommentar:

  1. Så fint det blev, ja det ska inte mycket till för å skapa stämmning..... ha en fin dag....

    Maria

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...