söndag 12 september 2010

Harjakten blev till något annat..

Något säger mig att jag har glömt bort alla fågelnamn sedan jag tog jägarexamen.
Jag har i alla fall inte en chans att komma på vad de heter på svenska. ( alltid något att skylla på) Men den här fågeln kom i vägen för dagens harjakt ;) Otursfågel?
Här hoppade haren upp framför oss och Eric.
Jag sa bara OJ, när jag såg haren så det blev ingen skottlossning;)
Eric tappade bort den senare. Så efter 6 timmar åkte vi hem igen.

Jag tror inte att harjakt är som den var förr;)
Vad vore världen utan GPS?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...