söndag 15 augusti 2010

Fjällrävencup 2010

Lerduvebanan i Heidal
Då har jag skjutit personligt rekord på tävling =) 17 i första och 15 i andra.
Det var i dag det, på lerduvebanan i Heidal.

Haha..jag vann min klass i går (förmodligen inte så många tjejer med ;)) och är nu innehavare av ett presentkort på 300,- G-sport i Gjövik =) Här ska det shoppas ;)

Träffade en annan deltagare i dag som jag tydligen hade träffat förr. Han hade varit med på en svensexa på Beitostölen och de hade varit i Skytesimulatoren.

På vägen hem blev det ett dopp i älven som ligger på 1000 m.ö.h och detvar SKIT kallt....typ 0 gradigt vatten tror jag.
Det var fort gjort om jag säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...