torsdag 22 juli 2010

En dag på jobbet


Världens bästa jobb ;)
Jobbade hela dagen i går på kontoret. Härligt att det är säsong nu och att alla turister kommer och bokar aktiviteter.
Det är riverrafting och höghöjdsbanan som är mest populärt bland familjerna.
I går kväll hade vi 4 familjer på skytesimulatoren pluss en instruktion på tu man hand.
Det var intresant att vara med på den sista.
Jag kände igen mig på allt gubben gjorde som var fel ;)))
Han fick till det till slut och skall med på lerduvebanan i dag =) Han var lite nervös på banan berättade han. Särskilt om alla träffar som står bredvid och du själv missar.
Jag vet VERKLIGEN hur det känns. Får se om det blir flera tävlingar på mig i Augusti ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...