torsdag 26 november 2009

The Twiligh Companion

Jag stod på flygplatsen i Orlando och letade efter något att läsa på flygplanet.
Till min stora glädje hittade jag en bok om Twilight. I min väntan på bok nr 5 och film nummer två tyckte jag att det var helt perfekt med en bok OM Twilight. Men ack så fel jag hade.

The Twilight Companion
-The Unauthorized guide to the serie 
Skriven av Lois H. Gresh.

Förmodligen hade Lois H.G en bra tanke bakom den här "guiden"men Jag tycker knapt, att det var läsbar. Det är en blandning av olika fjortistester
(om jag får lov att använda det ordet) där du får reda på om du passar bäst i hop med Jacob eller Edward. Och avsnitt där det läggs fram forskings rapporter om djur som kan föryngra sig själva. En salig blandning och bortkastad tid =/


Köp den INTE,  läs den INTE..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kaptein Bill av Maurvangen

Utställning i Kongsvinger 5 maj. Bill var inte imponerad av de andra hundarna. Han morrade lite om de skickade en kall blick åt hans håll. W...