onsdag 9 september 2009

SOS barnbyer


Mitt fadderbarn har flyttat ut ur SOS barnby i Kambodja. Nu bor han hos sina släktingar tillsammans med sin syster. Det var goda nyheter.
Eftersom han inte bor hos SOS barnby längre har jag fått ett nytt fadderbarn.
Han ser ut så här =) Antar att jag får skriva ett brev till han nu någon dag.
SOS-barnbyar har i dag 473 barnbyar i 132 land över hela världen.
De har precis öppnat ett nytt i Bergen här i Norge också. Jag tycker att alla borde ha ett fadderbarn. Anmäl dig i dag på deras hemsida, det kostar bara Kr. 250,- /mån och det kan göra stor skillnad för ett litet barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...