onsdag 2 september 2009

Lite stresss om dagen bra för magen?


Min kalender är ganska fullklottrad den här veckan, *pust*
I går kväll satt jag några timmar på kontoret när jag kom hem var jag helt död.
Gick och la mig men fick inte sova....det började nämligen att åska och blixtra som tusan.
Hoppade upp ur sängen och drog ur alla sladdar till dator,TV och det jag kom åt ;)

Idag har det varit fullt kör på morgonen med skolklasser och arrangement.
Full rulle hela eftermiddagen kvällen också =)
När ska jag hinna plugga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...