måndag 17 augusti 2009

Dagarna går fort...

I dag har jag jobbat hela dagen, hade två intervjuer på eftermiddagen.
Vi försökte först genomföra intervjuerna via SKYPE men det var dålig mottagning, så det slutade med telefon.
Pappa kom på eftermiddagen och vi lastade av asfaltsplattor vi skall ha till den nya Lavvoen.
Vi gick på Ridderstua och åt middag efteråt. Han hade med sig en klänning till mig som jag skall ha med till USA ;)
Beställt infrån Stylebystars

Fick tre brev ifrån Sverige idag...men jag vet inte vem som skickat dem.
De innehöll cd.rom skivor.....med grejer på =)))
Tack, tack till den som skickade dem ALLTID kul med post.

I morgon blir det först jobb på Beitostölen och sedan upp till Haugseter.
VI har en stor grupp som skall ha lite special arrangemang på Haugseter i morgon.
De ska ha "gående bord" olika matstationer med mat ifrån olika platser, kul med lite annorlunda servering.

NU har jag Linda på besök och vi kollar på VM i friidrott från Tyskland.
Skall återgå till mitt sällskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...