fredag 24 juli 2009

Ringde KLM

Jag dubbelkollar alltid alla resedokument 1000 gånger innan jag skall ut och resa
Nu var det dags att se lite på flygbiljetterna igen, och vad upptäcker jag?

KLM har ändrat flygtiden på connection flight Detroit - Orlando.
Landar i Detroit kl. 17:45 och flyget till Orlando går 17:30.
Det fungerar inte...

Jag ringer KLM service, tryck #1 tryck #2 tryck #3 Information will follow in English.
Till slut hamnar jag hos en engelsktalande kvinna (förmodligen i INDIEN eller något).
Hon rabblar upp hela resan och flyttar oss till en annan avgång.

Vi är 11 st som det måste klaffa för, har inte tid för några obehagliga överraskningar efter vägen trots att vi är på semester ;) Har bokat flygbiljetter ifrån Fagernes till Oslo också, men jag litar inte på att det flyget kommer att gå.
De ställer in de flighterna efter behag har jag märkt....skit grejer...

61 dagar kvar tills vi reser i väg, det är fortfarande mycket som kan hända till dess.
- Vi kommer säkert insjukna i svininfluensan hela gänget *nöff nöff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...