onsdag 1 juli 2009

Bare Kos


Jarle skall öppna en ny restaurang och i kväll är det smyg premiär.
Den heter - Bare Kos.
Ett lite underligt namn om du frågar mig....kanske får en förklaring i kväll =)

Vi skall i alla fall  dit och jag tror det kommer bli jätte bra.
Solen skiner och de flesta jag känner är inbjudna. Det skall bli kul att se vad de har gjort med Brasseriets gamla lokaler.

Nu kommer TH och Heidi vi skall ta en GT på verandan ( tur pappa har klippt gräset ;) )Innan vi beger oss vidare.

I morgon är det Arvikafestivalen. *tjohooo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...