fredag 26 juni 2009

Solbränd

Jag brände mig rygg i går när jag krattade grus.
Aj, aj, aj...blodröd var färgen på kvällen. Men, men bättre idag.
Svårt att komma åt att smörja sig mitt på ryggen, Eric är inte mycket till hjälp.

I går kväll var jag hos Mimmi och åt Tapas. ATT inte hon är gift?
Det var jätte gott, hon hade tagit med sig mycket ifrån Kanariöarna.
Autentiskt spansk tapas alltså.

Kom inte hem allt för sent, men var trött i morse i alla fall.
I helgen blir det jobb, jobb å lite mer jobb.
Har ett projekt att fixa till Sport1 och Haugster också. Ska ta tag i det i kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...