lördag 2 maj 2009

Kajsa 27 år


Jag och Lisa har lagade hamburgare till Kajsa och Erika i kväll. =)
Chokladtårta till efterrätt och sedan såg vi Twilight på DVD. 
Det var många, många år sedan vi var samlade sist gång. Vilket gav oss mycket att prata om i kväll. 
I eftermiddags var jag och Lisa på Bergvik och Biltema. Tyvärr fick jag inte tag i det jag skulle ha på Biltema pgr av att det var ingen personal som kunde hjälpa oss....dåligt!
Det blev en Cd väska till bilen och på Bergvik köpte jag ett par böcker.

Nu ligger jag och Lisa i soffan och halvsover, i morgon är det söndag och en ny dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...