torsdag 26 februari 2009

Breaking dawn - Sephenie Meyer

<---Tjockare än Bibeln

Breaking Dawn är den 4.e boken i Twilight serien av Stephenie Meyer.
Det är den sista boken i serien. Den här boken är uppdelad i tre delar/böcker.
En av delarna är berättad ur Jacob Black sätt att se på världen och allt som sker.
Jag tycker att det är mest spännande att läsa när det är Bella som har "huvudrollen", men den här sista boken får mig att tycka mer och mer om Jacob Black.

Det händer otroligt mycket i den här boken. Inte så konstigt kanske eftrsom det nästan är 1000 sidor av fantastisk läsning. Lite Stephen King inspirerad kan jag tycka i vissa stunder :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...