onsdag 28 januari 2009

Mycket jobb

Idag har det varit mycket att göra på jobbet.
Helt plötsligt var klockan 14.00 och det enda som fick mig att se på klockan då var att magen kurrade.

I går kväll var Linda på besök och vi gjorde en TAco paj och såg på Top Model. Vi väntade spänt på nästa avsnitt av Desperat Housewifes...men det kom aldrig. 
Det var handboll istället, Norge fick stryk av Polen i sista sekund. Tydligen tyckte grannarna i ovanvåningen att det var - Hur bra som helst. Jag trodde att taket skulle rasa in när de hoppade och dansade där uppe. Det hade varit en syn, att få en polack i knät när jag såg på Tv. 

Nu är vi hemma och har börjat att laga mat, ska ut en tur med Eric efteråt.
Har kommit igång med löpningen nu också efter det att min fot svullnade upp.
Mycket bättre nu.

Eric springer runt som en galning med gossedjuren i käften.
Jag får nog leka lite med han och ge han middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...