måndag 26 januari 2009

Fast i snøn..eller vad har hänt?

Tove och Asbjørn
Hej,

Sitter fortfarande på kontoret fast vi stængde før snart 45minuter sedan.

Tove skulle åka upp till lavvoen och hâmta ett reinsdyrskinn men har inte kommit tillbaka.

Hennes telefon ligger hâr bredvid mig och jag har försökt att få tag i Andreas utan lycka...

Jag antar att hon har kört sig fast med scooter, Kenzo är också med.

TH är på väg men det tar nog lite tid....


Jaja...inte mycket jag kan hjälpa till med just nu, får sitta här och vänta tillsammans med de två danska lärarna. ( försöka sälja in sommar på Beitostølen )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...