lördag 4 oktober 2008

Rakfisk premiär

Hej,

I går var det jätte trevligt hos Elisabeth.
Hennes föräldrar hade tagit med färska kräftor ifrån Västkusten.
*Smaskens*

Idag på jobbet är det ganska stressigt, mycket som händer.
Petter och Danjel kommer och hälsar på mig också nästa helg, det blir toppen.

Senare i kväll bär det in till Haugster, vi skall käka lite Rakfisk och kose oss.
Pappa har fixat lite hemms hos mig idag och shoppat lite strumpor.
Eric fick följa med Elisabeth med familj ut på tur.

Jag är välldig förnöjd med min nya dator, det nya mobila bredbandet kommer nästa vecka
Hoppas att det fungerar bra. Kontrakt på 12 månader nämligen.

Snakkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...