tisdag 14 oktober 2008

Nu är det kväll

God afton..
Ligger i fåtöljen och ser på TV, Charterfeber senare i kväll.
Klockan 02.00 är jag på väg i minibussen till Gardemoen.  Det tar ca 3,5 timme att köra ner till flygplatsen. Flygplanet går 07.50, det blir frukost i England ;)

Tankar om resan:
Ska bli kul att träffa Alex.
Han lärde jag känna när jag var med i ett utbytesprogram i Minneapolis i gymnasietiden.
Alcatraz - verkar lite läskigt, men ändå mindre läskigt än hotellet vi ska bo på.
Las Vegas -  Stora förväntningar här, hoppas att få med mig Madame T. och n show.
British Airways - håller de måttet? är kaptenen full? finns det flytvästar till alla ombord?
STARBUCKS - Kaffe, kall, varm, stark,söt mmm...gott, gott!

Blir säkert ett inlägg till innan vi reser, mildrar min resfeber.
Neta

1 kommentar:

  1. Ha en kanon resa nu, har nog kommit snö när ni kommer hem igen.
    Och tack för sist från oss i Arvika

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...