torsdag 9 oktober 2008

Fagernes

Hej,
I går blev det inte så många kilometer på löpbandet. Det var nämligen upptaget så jag fick cykla istället.
Efteråt åkte jag och WIggo ner till Fagernes för att köpa en kavaj till han.
Vi åt mat på Kina restaurangen och köpte fågelfrön till fåglarna vi har hemma =)

Jag fick också mitt Ice,net modem i går men jag klarade inte av att följa manualen och installera det.
Du måste installera det manuellt om du har Mac, typiskt. Annars går det av sig själv om du har Windows.
Sen när det är klart kan jag surfa överallt till samma taxa i hela Skandinavien, hur coolt är inte det ?
Klockan närmar sig 09.00, jag skall sätta på lite kaffe. Tog med skumbananer idag på jobbet, här går de alltid ner ;)
Mormors äpplen står på receptions disken också men de börjar att bli lite bruna nu. De har gått ner på högkant.

Later...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...