söndag 14 september 2008

Sista dagen





VARMT....

Idag har vi nastan smalt bort har borta. Det har varit over 100 Farenheit, vilket formodligen ar typ.10000 grader celcius ;) det kanndes som det iallafall.

Vi hann iallafall med att besoka Vita huset (pa riktigt) jag forsokte att skrika pa Bush att jag var har nu, men jag tror inte att han var hemma for han kom inte ut och sa -Hej! Det var bara en sur vakt dar...konstigt ? Jag forsokte ocksa klattra lite pa staketet som han hade satt upp...men icke, jag ar lite kort i rocken...
Vi sag ocksa,The Capitol och The Washington Monument (det langa tornet pa bilden)

Utanfor D.C ligger The Old town, det var ett riktigt mysig stadsdel.
Valldigt svart att kora runt med en rullstol. eftersom det var kullersten overallt.

Har fann vi en Life is good affar.

Det har blivit valldigt lite presenter och nastan inga fynd. Det jag ar mest nojd over ar mina nya Nike skor. Desverre har jag inte fatt tag i Smink till dig Linda och ingen vaska till min kusin Sussane....=( Det har helt enkelt inte varit tid nog. Det tar som sagt lite tid att ha med sig ungar och en rullstolsbunden pa shopping hehe...och inte minst mig sjalv =)

Nu har jag checkat in oss pa flygen, Washington / Amsterdaom och Amsterdam/Oslo.

Det verkar som att flyger ar i tid. Heidi, Jannecke och Mike sitter ute pa terrsen, jag ar jatte trott. Ska snart lagga mig!


God natt, god natt....

2 kommentarer:

  1. Skitgrymma skor! Hoppas att du lägger upp alla träningsresultaten från iPoden på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Hoppas resan gick bra hem! Det känns säkert supertrist att vara tillbaka, men den bästa medicinen mot det måste ju vara att ha en ny resa inbokad! Så himla genomtänkt!

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...