onsdag 3 september 2008

Negerbollar

Hej,

I går kväll efter cykelturen började jag att packa.
Lite ont om tid i helgen eftersom jag ska vara på Haugseter
08:00 på Fredag morgon och stanna tills söndag kväll. Det hade varit fint med lite flera timmar på dygnet nu *hehe*
Packningen blev oväntat lätt och jag tog min egna resväska. Hade tänkt att låna Wiggos stora, turkosa "Amerikakoffert". Det behövde jag inte.

Jag bakade negerbollar i går också. Hade først lite problem att hitta ett recept. Eftersom jag inte har internet hemma längre ringde jag mamma. Hon fick leta i hela huset tills hon fann ett bra recept.
Lyxade till negerbollarna genoma att doppa dem i mörk smält choklad..mmmmm gott!

Senare idag ska jag bjuda Mimmi på dem, hoppas att hon gillar det.

Vädret just nu i Washington DC
04/09/2008

Sun 34° Gentle breeze, 4.0 m/s from south-southwest

Sun. Gentle breeze, 4,0 m/s from south-southwest.
0 mm precipitation per 24 hours.

2 kommentarer:

  1. Det låter gott med "negerbollar", jag har pecis bakat kanelbollar, också mycket gott! Om vi inte hørs får du ha en god tur "over there"
    Kram Maria
    hälsa alla

    SvaraRadera
  2. Hej =)
    Kanelbullar och mjölk. Det är grejer det. Om det blir någon över där nere kan du alltid posta en till
    Agneta Arvidsson
    Beitostølen

    Ha det fint

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...