tisdag 23 september 2008

Høsten har kommit på riktigt

Hej,
Solen skiner ute men det är kallt.
Jag sitter på jobb och Eric ligger här och sover på sin plats.
Han har fått öroninflammation. Jag har försökt att få tag i veterinären på morgonen, men det var lättare sagt än gjort. Skickade till slut ett sms, får se om han ringer upp.

Grisarna Eli och Anne Bjørg har hälsat hem!
Idag kommer svärföräldrarna ifrån Otta och ska stycka upp köttet.
Wiggo och Björn hjälper så klart till. Får se om jag hinner ta mig en tur upp till Haugseter det hade varit fint för Eric skull iallafall.

Biljetter till Alcatraz har vi betalat idag, Kr 455,- pr person.
Det kommer bli lite läskigt att komma dit och se de små cellerna som fångarna bodde i .
22 dagar kvar tills vi åker.

Nu kom Abjørn och Caroline på besøk.
Asbørn är bara 3 månader gammal och Eric tycker nog att han är i minsta laget ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...