tisdag 16 september 2008

Home sweet home


Hemma!
KLM är det bästa flygsällskapet på Catring sidan.
Vi fick faktiskt god mat på resan.

Nu är jag tillbaka på kontoret.
Klantig som jag är har jag glömt kvar Heidis minne till hennes kamera.
Jannicke skulle posta det, men nu har vi inga bilder på Heidi utanför vita huset =(

Jag gick och lade mig klockan 8 i går kväll och vaknade klockan 7 i morse.
Tor Håvard lagade grönsaksoppa hemma hos Heidi till Middag och jag hjälpte ungarna med deras nya Nintendo DS spel.

Nu kom Andreas med lunch...
Snakkes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...