onsdag 24 september 2008

Dumma hund...



Alla säger till mig, - Får Reinsgjetarna syn på Eric skjuter de han med en gång.
Men va f-n ska jag göra, hur ska jag kunna veta att han jagar REN.
Jag som hade köp jaktkort för hela veckan...inte på ren då men hehe...

Senare på kvällen:
Eric kom tillbaka efter ca 2 timmar.
Vi åt middag på hytta och satte fast Eric i ett koppel utanför.
Det började att skymma och vi hade ingen mottagning på mobilen.

När vi får kontakt med omvärlden får vi reda på att Wiggos föräldrar har gått oss i möte.
Vi möter dem halvvägs ner till Haugster, Eric blir jätte glad för att se Eli.
Klockan är nu runt 20.00 på kvällen och det börjar att bli kallt
Väl inne på Haugster får vi Får i kål och kaffe.

Sover gott i natt, -Ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...