torsdag 11 september 2008

11.september

Hej,
Vi har shoppat lite idag, eller Heidi har shoppat ;)
Jag ska inte avsloja vad hon har kopt, eftersom hon har handlat nagra presenter.
Shopping centren ar gigantiska och allt kommer i stora forpackningar.
Vi kastade 2 stora sopsackar med plast och papper efter att vi packat upp allt hon hade handlat.

Jag har kopt en liten sak till min Ipod Nano. Det var det enda.
Det blir lite for mycket saker efter ett tag.
Jag sag pa en Mac Book som kostade 1300 USD. Nar jag var hemma tittade jag pa en Mac Book Pro, men har kommit fram till att jag formodligen inte kommer ha anvandning for en sadan kraftig dator iallafall. Problemet nar vi koper elektriska saker har ar att det inte ar samma stickkontakter som hemma.

Ute pa grasmattorna sitter det skyltar vid nastan varje hus. Infor valet nu i USA
Det star Obama och diverse namn pa skyltarna. I kvall ska vi ut och ata, vet inte vad det blir for restaurang an. Har kommer en lite film ifran idag. Vi gick och motte upp Julian vid skolbussen. Bussarna ar gula och precis likadana som de du ser pa filmerna ifran Amerika. Jag och Heidi tycker att det ar jatte kul med de typiskt amerikanska sakerna vi ser har och var. Som for exempel postladorna och brandposterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...