söndag 24 augusti 2008

Söndags promenad

Good day!

Avverkar några timmar på morgon att fixa fakturor och få iväg fôlket på diverse arrangement.
Nu närmar sig klockan tolv och jag tänkte att jag skulle ta en sväng med Eric.
Min nyckel till kontoret har jag lånat bort, får vänta tills Tove kommer så att jag får låst butiken.

Jackan som min moster har beställt på Sport1 har kommit, ska hämta den också.
Annars var lördagskvällen, kort! Tror jag somnade klockan 21.00. Lade mig iallafall i sängen och läste i min bok "Merde". Handlar om en kille och en tjej som åker runt i USA.
Ett amerika tema föjler med i allt jag gör i höst uppenbarligen.
Under natten fylldes min mobil med obesvarade samtal och sms, jag sov som en stock.

Solen skiner och det måste jag ta till vara på.
Ska försöka att dricka mindre kaffe om dagarna, sitter och slôrprar på beskt grönt te.
Tydligen ska det var jätte sunt, men som med allt som är sunt smakar skit..
Det är nått med det. Du kan vara säker på att om det smakar illa, är det jätte nyttigt för kropp och själ! Eller? Iallafall kroppen!

Hittade adressen till Lisas blogg också:
http://lisale.blogg.se/


Ha en fin söndag det ska jag ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...