lördag 30 augusti 2008

Planer

Packlistor hit och dit...

Jag brukar alltid skriva packlistor till alla resor.
Nästa resa går till Washington D.C, 10 dagar kvar och jag har inte börjat tvätta än.
Mycket skall organiseras och göras klart på jobbet och hemma innan jag reser.
Väl tillbaka i Norge stannar jag bara ett par dagar innan jag åker iväg till Årjäng.
En ny resa en ny packlista?

Lista för att komma ihåg saker hemma också innan man reser.
Saker som att vattna blommor, ta ut sopor, tömma kylskåpet och städa ute och inne.
Postvakt måste jag också skaffa mig =) samt hundvakt ( pappa).

Idag är det en fin dag på Beitostølen, lite molnigt men fint.
Tinka och Eric springer ut och in och hälsar på alla kunder som sticker in huvudet.

Ska på SPA och vaxa benen kl. 15.00 *aj aj*...förhoppningsvis är inte sommaren slut i D.C.
Det ligger i planen att ta med sommarkläder iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...