fredag 15 augusti 2008

Harry Potter filmen skjuts upp =(

TYPISKT
Warner Bros släppte i går bomben att man beslutat sig för att skjuta upp premiären av ”Harry Potter and the half-blood prince” från november till 17 juli 2009
Läs mer om det här

Annars så har jag fullt upp om dagen.
Familjen är på besök, jag är hundvakt åt Stine & Jon.
I morgon åker jag in till Haugseter och skall jobba där både lørdag och søndag.
Måndag tillbaka på kontoret igen.

Har lite dålig tid att handla, i går fick jag ta med mig en halv liter mjölk ifrån Hytta så att jag hade frukost i morse hehe..
Det blir andra bullar nästa vecka.

Det är Trubadurfestival den här helgen. I går morse kom det in två "schleeetna människor" och frågade mig var de kunde få köpa en drink, på morgonkvisten.
När man går ner mot Kiwi kan man se rumpor stick upp ur gräset...
Trubadurerna plockar svamp...inte vilken svamp som helst utan knarksvamp

alla har vi våra glädjer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...