lördag 2 augusti 2008

Första lördagen i augusti

Tjenare,
Sista dagen för Linda idag, vilket innebär att vi skalla laga mat och åka in en liten tur till Haugster senare. (hon har inte varit där)

Regnet har kommit och vi måste stänga våra aktiviteter lite tidigare än planerat idag.
Nu efter jobb skall jag handla och sen tänkte jag ta en till cykeltur, kanske på den nya flashiga cykeln, vi får se!

I och med att det regnar längatar jag ooootrooligt mycket efter USA resan.
Juste att Sebben och Linda är där nu så att jag kan ha glädjen att läsa deras blogg =)

Sooo long så länge...

NB. Idag har jag äntligen beställt den...*ler* kunde inte låta bli att beställa 2 st. En röd och en svart blev det, och en söt brun väska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...