lördag 12 juli 2008

En låda med presenter


Eric fick øppna sin låda med alla leksaker. Snälla Danjel hade læmnat den hær till han....
I går var jag och Lisa och besøkte Danjel i Arvika. Det var jætte trevligt. Blev lite sugen på att følja med dem ut efteråt, men idag kænner jag att det var smart att åka hem i natt. Nu är vi på väg till Farmor och Lennartsforsdagen. I eftermiddag är det Gatufest här på Violvägen och det brukar att gå vilt till har jag hört. Kanske man kan ta sig ett dopp i grannens nya pool?? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...