onsdag 9 juli 2008

Bio Time...


Nu ska jag strax iväg till Fagernes, The big city *hehe*
Vi är ett gäng på 8 tjejer som skall ner och se den nya "Sex in the City" filmen.
Kul att vi är så många som kan åka samtidigt, det är inte varje dag. Alltid är det någon som jobbar.
Egentligen har jag lite mer lust att åka på "Mamma Mia" premiären i morgon, men det blir bra det här också.

I morgon styr jag kosan mot Värmland. Pappas bil är reparerad och klar för avhämtning och jag skall till tandläkaren på fredag morgon. *intresse klubben noterar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...