måndag 2 juni 2008

Holländsk Restaurang - Aldrig mer ?

Gris Middag...
Här tog jag kort på vår holländska servetris.
Hon rekomenderade en speciell sak till förrätt, nämligen grisballar!

Ihh, Wiggo är ju inte den som tackar nej till "exotiska" maträtter.
Han och TH frossade en tallrik med grisballar.
De två tyckte att det var jätte gott.
Det hela gjorde mig lite mer illamående än vad jag redan var och på vägen hem var jag tvungen att hoppa ur bilen.

Mitt på gatan med Heidi och lilla Marte som åskådare stod jag och spydde som en gris ;)

Härligt värre, tilläggas bör att det var en ganska krokig väg hem.
Men snacka om grisfest i Spanien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...