torsdag 19 juni 2008

Fängelsehålan

Hej Hopp....

I går eftermiddag besökte vi Lummendalgrottorna.
Det är kalkstensgrottor som hittades på mitten av 50-talet av 3 tonårs grabbar.
De höll grottorna hemmliga i 5 år innan de fick dit en "expert" på området.
Fantastiska naturkrafter har skapat de mest otroliga kalkstens droppar och föremål inne i grottan. Det var lite svårt att ta fina kort där, men jag gjorde ett försök.


Idag är en tung dag, både psykiskt och fysiskt.
Vi förlorade matchen i går, vilket innebar att vi sökte tröst hos Jägermeistern. *haha*
Vilket resulterade i smärtor i huvudet idag ;) Man får som man förtjänar.

I går på utestället träffade vi två glada prickar!
Hur coolt som helst, det var nämligen de som driver Fängelset. Vi satt och snackade med dem hela kvällen och gick vidare till nästa krog tillsammans.

Vid halv 3 gick Stefan hem och jag och Annika stog kvar och pratade lite.
När jag sedan kom hem typ en halv timme senare, hörde inte Stefan att jag knackade på eller ringde upp. Walter hörde mig men han har lite problem med att öppna celldörrar.
Jag fick iallafall övernatta på soffan utanför haha! Men det gick bra...
(lägger med en bild här på soffan och några fler bilder ifrån vår cell.

Vi checkade ut i morse och sa - På återseende! till våra nya vänner på Fängelset.
Lovade att skicka över några bilder ifrån gårdagen och på Walter. De hade haft en hund i 13 år men de var tvungen att ta bort den nu i vår, så de saknade hunden.

Nu har vi vaknat till liv, och har checkat in på vårt sista hotell.
Det ska jag berätta mer om senare, för det är himla fint!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...