lördag 24 maj 2008

Eurovision song contest 2008


Här står jag utanför hotellet i min semifinal-schlager-klänning! Vi var i Tunis hela dagen på shopping och museèr så jag var helt utmattad när vi kom hem. Men jag satt fastklistrad framför hotell tvn när Fru Perreli gick upp på scenen i Belgrad. Hurra, hurra, vi gick vidare. Inte för att någon vågade tro något annat väll? Wiggo gillade Danmark. Rolf gillade inget å gick ut från hotellrummet och satte sig i lobbyn.(där han somnade) Tove skickade sms det var trevligt. Tack för det. Nu sitter vi på Gardemoen flyget till Alicante är försenat, inte helt otippat eftersom vi åker med Sterling. 6 timmar kvar...vilket innebär att jag missar finalen i kväll*gråter en skvätt* hoppas att jag får uppdateringar om hur det går ifrån Årjäng å Tove:-) See Yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...