Bloggarkiv

Leta i den här bloggen

måndag 28 april 2008

On a rainy day!


Idag har vi haft möte på jobbet hela långa dagen. Efter jobb tränade jag, sprang bara 3km idag och sen 15 minuter på trappmaskinen. Evangeliesentret är här denna veckan. Tur inte mamma å pappa kommer den här veckan. De stänger nämligen alla barer pgr. Av evangelisterna. Många gamla alkisar etc. Som är medlemmar och de ska inte frestas. Wiggo har tänt en brasa och Eric ligger och koser sig där. Vi ska äta en god middag och dricka vin.(puben är som sagt stängd.) Något måste man hitta på en sådan här regnig dag;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Fisksäsongen är i gåg

​Jag och pappa lämnade hundarna hemma. Åkte ut några timmar på Øyangen. Det var en bra besult då vi slog vårt eget rekord i att dra upp örin...