Om hamiltonstövaren Bellman, och dunkerstövaren Bill.
Hej skriv gärna några rader till mig.Det är så trevligt att få en lite hälsning
Jag och pappa lämnade hundarna hemma. Åkte ut några timmar på Øyangen. Det var en bra besult då vi slog vårt eget rekord i att dra upp örin...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning