fredag 4 april 2008

Drop Kick Murphys på Youtube

Hej alla,
nu är man tillbaka på jobb igen efter 2 fantastiska dagar i Oslo.
I går betalade jag även resan till Tunisien, den 17 maj.
Vi kommer att bo på samma flotta hotell som sist, det blir berre lekkert...

Klicka på den här linken : Dropkicks hemsida
kan du läsa och lyssna på Dropkick =)

Senaste nytt om Eric är att han går ca. 90% på tassen när de är ute och går. Inne går han istället ca 75% av tiden på tassen. (kanske lite tråkigare att knalla runt inne ;) )
Nästa vecka ska han tillbaka till Djursjukhuset i Karlstad, förhoppningsvis den sista på ett tag.
Efter det kommer pappa att köra upp han till mig på Beitostølen. *längtar*
I går passade jag Dennis, lika söt som vanligt. Hoppas att Tinka kommer på besök snart också när Stine skall klämma ut sin baby.


Neta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...