söndag 31 juli 2022

Erikas bröllop

Lördag 30 Juli 2022 gifte sig Erika och Johnny i Forshaga kyrka kl 16:00.

Vi kom nästan försent till vigseln efter en liten reunion hemma hos Kajsa och Patrick. Men allt gick fint! En fin cermoni i kyrkan med solist Anna och bra präst. Brudparet åkte vidare till festen i en cabriolet genom staden.



På Forshagas hembygdsgård var det uppdukat till fest. Vi fick också gott om tid att prata med nina gamla klasskamrater och nya bekantskaper. Efter mat och tårta blev det dans till sent på natten.




Erikas mamma Eva höll tal för brudparet 


Världens finaste brud

Jag och Lisa

Jag och Kajsa

Erika och Johnny 

Trippel Trubbel

Brudparslek på G

Carola,Kajsa,Erika,Helena och jag

Wiggo! Varm varm dag…

Jag matchade både gardiner och tapeter med den nya klänningen

Fotovägg

Sista bilden den kvällen… Jonas fick ligga i bagaget😇





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...