fredag 23 oktober 2015

Sillerud

Två begravningar på två dagar. I dag hade vi begravning efter min morfars syster som närmsta anhöriga satt vi längst fram i kyrkan. Minnesstunden efteråt blev en fin stund med många delade minnen om Astrid. Många släktingar jag aldrig hade träffat förut kom fram och presenterade sig. 
Kyrkan i Sillerud är verkligen pampig, påminner mig mer om ett Disney slott än en typisk kyrka.
Söndag är det dags att lämna Sverige färden här gången. Tillbaka hem till Beitostølen, det blir bra det också.
Varje dag har vi besök i trädgården. Söta små rådjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...