tisdag 5 maj 2009

Shopping

<--mormors kundvagn
Hej, Hej...
I morse åkte jag och hämtade mormor. Hon hade några ärenden i köping som hon ville ha avklarat. TUR, säger jag bara att jag tog den stora Netamobilen.
Hade en utomstående läst handlingslistan hade man utgått ifrån att den tillhörde en barnfamilj på ca 10-15 personer. Förutom mat blev det också 20 liter bensin, 2 st foder hinkar, 8 pelagonier och 30 liter jord.

Men det var väldigt mysigt, vi fikade på Broms och tog det lugnt.
Var hemma kl. 14.00 och då fick jag ta tag i mitt eget arbete för dagen =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...