tisdag 19 maj 2009

En regning tisdag i fjället

Det regnar och är riktigt risigt väder här på Beitostølen.
Till och med Eric vägrar att gå ut på morgonen. I dag morse fick jag med han ut iallafall vi gick en timmes promenad med Elisabeth och Tyra =)
Det var säkert en hel del harar som hade varit i farten under natten, Eric var som förtrollade och mina händer var helt skinnflådda när vi kom hem...*suck*

Är det för sent att anmäla sig på en dressyr kurs när jycken snart fyller 4 år?
Stine och Jon får sin lilla beagel tjej på torsdag. 8 veckor gammal då blir det liv i luckan.

För att inte deppa ihop helt i det här tråkia vädret har vi reserverat plats på en cool restaurang i Budapest och vi spanar efter en bra SPA anläggnings också. Jag tänkte att jag skulle lägga in mig själv på en sådan när vi kommer fram, och komma ut som ny??

Kolla in den coola restaurangen Här --> Sir Lancelot


Nu skall jag snart börja att laga mat ska bara en snabbis på affären och köpa pasta =)
Det blir Svenska Fiskbullar ( 3 dubbelt pris jämnfört med att köpa det i norge) med pasta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...