Affären tur retur 3 gånger...

Efter jag kom hem idag ifrån jobbet krattade jag hela "gräsmattan".

Det kom några regnskurar men jag bestämde mig ändå för att cykla en tur med Eric =)
Det fungerade bra, mycket bättre än i morse då han höll på att slita av mig armen.

Nu står det muffins i ugnen, lägger in receptet lite senare om de blir goda.
Det är matmuffin med feta ost,oliver och soltorkade tomater. Jag var tvungen att åka 2 extra turer till affären på grund av att jag inte läser notan jag har med mig....hmmm...man lär så länge man lever


posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare