lördag 11 april 2009

Påskafton



Grannarna Jo Eivind och Simen i fjol på Påskerennet


Hej och glad påsk!
I går kväll gömde jag ett påskägg till Linda, det tog henen 2,5 timme att hitta det.
Det låg inne i Erics koja *ler*

Petter och Danjel kom i går, alltid lika mysigt.
Vi såg Vidar Johnsensjunga på Bergo Hotell men var hemma strax efter midnatt, alla var trötta.
Två gånger frågade de mig efter identitetskort, vad ser jag ut som 12 år gammal eller???Förmodligen!!

Idag har vi Kostymerenn här på skidskolan.
Skitkul, alla klär ut sig.
Bobo ska vara Batman
Linda Supergirl
Lisa Drottning/Fe
TH Prins
Terje Kung
Martin 70 tals Afro disco
Elise Påskhare
Eric S William Turner ( från Pirates of the caribiean)

Ska ta massa bilder så ni får se lite senare.
Petter ville ta med sig sin Halloween kostym, men jag tror inte den var så familjevänlig så vi hoppade det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...