lördag 4 april 2009

Mamma Mia


Klockan 08.30 gick vi ur sängen i morse. En jätte buffé väntade oss i frukostmatsalen.
Efter frukost åkte vi  ner till Aker brygge och shoppade. 
Jag köpte en tupp! Ska hem och påskpynta lite ;)

Kl. 15.00 satt vi förväntansfulla på våra platser för att se på  Mamma Mia.
Ojojoj....vilken show. ..
Det spelade absolut ingen roll att den var på norska.
Mamma Mia var storslaget och The winner takes it all gav mig gåshud på hela kroppen....
Det kom ett par extranummer till publikens förtjusning. 
Efter showen gick vi ner i staden och åt på en Italiensk restaurang. Kommer inte ihåg vad den hette men, men.....

Efter middagen åkte vi  tillbaka till hotellet och tog en Irish coffè i Skybar. *jamm jamm*
Nu ligger jag här på hotellet och ska snart sova, Wiggo och TH har inte kommit tillbaka än. De gör säkert staden osäker. Deras konsert började inte föränn kl. 19.30.

I morgon ska jag se på Operan =) 
utsikten ifrån hotellrummet på 19.e våningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...