torsdag 16 april 2009

Effektiv dag



Lägger in några bilder till ifrån Påsk. Här är Queen Lisa och Supergirl Linda


I morse besökte jag NAV och efter det åkte jag scooter in till Haugseter.
Här städade jag alla lägenheterna och gjorde klart för sällskapet som skall dit i helgen.
På eftermiddagen kom solen fram och det blev en springtur till Garli. Eric blev iallafall varm och på väg tillbaka kastade han sig ut i diket och badade i snön.

Det har regnat och varit milt väder den här veckan, Beitostölen är en enda stor lervälling.

I kväll har jag druckit lite kaffe hos Heidi och fått hjälp med att fylla i shemat ifrån NAV.
Sedan kollade vi på huset vi har hyrt i Florida, det är helt GALET coolt och stort. Ska lägge upp lite bilder på det närmare avresa;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...